Vereniging Station Lokaal: Samen Staan We Sterker!

Wij zijn enorm enthousiast om je te vertellen dat Vereniging Station Lokaal i.o. de afgelopen maanden flinke stappen heeft gezet richting een echte vereniging. Het aantal initiatieven dat we inmiddels kennen, is de afgelopen tijd enorm gegroeid, We zitten nu op ruim 30 initiatieven.

Dit willen we graag samen met jou vieren tijdens een speciale bijeenkomst op woensdagmiddag 20 november in Station Beekbergen, onderdeel van de Veluwse Stoomtrein Maatschappij.

Tijdens deze inspirerende middag presenteren we onze allereerste publicatie, waarin we een groot aantal initiatieven in Nederland belichten, die actief zijn op een station en/of een stationsgebied. Je krijgt de kans om een aantal van deze initiatieven persoonlijk te horen spreken. Zij delen hun verhalen, hun trots en hun toekomstplannen. Daarnaast kijken we samen vooruit naar de stappen, die we met elkaar gaan zetten om van Vereniging Station Lokaal een krachtige, verbonden vereniging te maken. Deze willen we namelijk begin 2025 gaan oprichten.

Dit is dé gelegenheid om te netwerken, geïnspireerd te raken, en verder bij te dragen aan de toekomst van maatschappelijke stations in Nederland. Dus, blokkeer woensdagmiddag 20 november alvast in je agenda – want dit wil je niet missen! We kijken ernaar uit om je te zien in Beekbergen!

Alle informatie op een rij:

• Datum: woensdag 20 november

• Tijdstip: 13:30 - 17:30 (inclusief borrel)

• Locatie: Veluwsche Stoomtrein maatschappij, Dorpstraat 140, 7361 AZ Beekbergen